Wednesday, November 24, 2010

siapa hitam siapa putih

photo taken by Photo and caption by Tobias Wilden
Midday pedestrian activity on Weser Waterlock, Bremerhaven, Germany

hidup ini bukanya hanya ada hitam dan putih,
kalau putih bukan sebenarnya putih,
kalau hitam bukan sebetulnya hitam,
pelbagai warna,
kena pandai merasa,
kena pandai bersatu,
kena pandai menerima,
kena pandai berkongsi,
bila semua sudah sebati,
pasti lebih bershukur dan menghargai dengan semuanya....
sebab aku juga salah seorang penyumbang dari seribu warna..

ape yg aku merepek nih.. :P

photo above is one of the picture from
NATIONAL GEOGRAPHIC CONTEST 2010
for more stunning picture you can browse for more at the
national geographic website

4 comments:

nonie chomel:D said...

wah mama iqbal nie..pandai bermadah2 nie hihi mesti papanyer yg ajarkan hahahaha...best la ain suker,,nk copy bley hikhik

Unknown said...

bley la noni..hahaha mengade

hemot said...

aku wane wani ain...hihihihihi ^^

Unknown said...

aku tau warna ko warna rainbow..ceria jer..warna aku warna kopi pekat..hitam tapi sedap...hahhah..ade kaitan ker?