Friday, October 25, 2013

tegur

 nak dengar cerita
 hari rabu aku kena tegur
 mase tu dlm kul 4.30 la kot kat dalam opis
 aku tengah sakit kepala la
 menongkat dagu sambil surfing internet baca artikel random
 tetibe, ko tau ade suara lelaki tegur aku die ckp "menung je"
 aku tak suddenly toleh aku takut kelik opis aku ckp dengan org lain ke kan
so after one minit tu baru la toleh nk tgk sape yg bercakap
tapi semua pakai headphone
ralit tgk laptop masing masing
aku mcm tercari cari la sape yg nak berborak ni
 bila aku tanya sume ckp takde pun
 kawan depan aku pakai headphone pun dengar
 sambil bukak headphone dia..die dengar ade org yg bercakap
die pun berkerut giler muka
hurmm ... da abis
 hehe
 selalu mcm tu, kalo dtng awal ade org gelak gelak kat belakang
 padahal takde pun manusia

No comments: