Sunday, January 8, 2012

senaman utk bb songsang

Ini ape yg aku dpt di internet ler, aku kongsikan disini...

Cuba aje la,mane tau jadi kan kan kan...

kita berusaha,tuhan yg menentukan.....


1. Sentiasa duduk dlm keadaan bersujud, ikut kesenangan la kot,kalo rase korang rase leh tengok tv dlm keadaan bersujud...buat la..haha


2.letak ais bahagian atas perut,supaya die leh turun ke bawah....haha aku tak tahan dow,mandi air suam pun mengigil, tah hape hape tah,sindrom takut air melanda bila start preggy yg ini,pelik....


3.selalu ckp ngan bb " sayang turun la bawah " sambil usap usap perut..hehe..


4. flash a light dekat bahagian bawah perut...so baby leh pergi kebawah ikut cahaya tersebut...huhu


5. Banyak banyak amalkan surah yasin dan surah mariam


Ni aku dpt dari blog mane tah..tak ingat, ni ape yg ada dlm hotak aku la....kalo rase mcm salah...boleh dialu alukan meminta tolong pada encik google...dan kalo baik hati boleh share dengan saya ....


Lagi satu gmbar kat atas tu takde kena mengena ya....ya mereka berdua comel,yg sorang tu tak mengandung pun....hihi


Nurrul

9.03 pm

Ahad

Atas sofa

Sebelah iqbal sambil kulum gitar

Dan papa yg sedang mengemas barang mainan iqbal ( sori pa ma da tak larat) huhuhu


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

MyraEdora said...

sy takde petua pon..cuma nk nyibuk jap..apa kene mengana cerita dlm itu gmbr..hahahah..tak mengandung tp tak kempis2 ag yer..cian =p

Unknown said...

Hihi perut die saing ngan kita