Thursday, March 26, 2015

#tetibe #post tetibe #suke hati aku lah #belog aku



anak bujang aku da besar... berusaha jadi mama yg baik...im not perfect..
woih aku nak tambah lagi oiii hahha Ya Allah perkenankan lah...
da 5 tahun bdk ni

semalam punya cita....
iqbal: mama cikgu suruh bawak pensil warna,
mama : iqbal dah ada kan
iqbal : iqbal takde pensil warna
mama: tu (sambil muncung molot tunjuk kat pensil kaler yg melambak tu)
iqbal: tu bukan pensil warna, tu pensil kaler
mama : samalah
iqbal : tak sama lah mama, tak caya tanya cikgu

mama : SAMA sama sama
iqbal : mama ni cikgu ckp nak pensil warna
mama: ok ma mesej cikgu..sambil mesej diperhatikan iqbal 
cikgu anis : "er err....sama kan , sama sama" 
mama : haaa cikgu ckp sama -_-"
masalahnya cikgu anis melayan pulak mesej aku
mama : me kassih cikgu...anak sebelah ni, die nak jugak nengok kita mesej cikgu
cikgu anis : no worry, kelakar la iqbal ni 


iqbal ; ok betul, iqbal percaya dah...mama kan tak sekolah... kena la tanya cikgu, tak tanya sesat jalan

mama : *&*^&&%^$%^$^% !!!

die mmg pikir aku tak pernah sekolah ker...bertuah punya budak
aku kena cari gmbar sekolah aku balik ni...gmbar konvo aku takde...
takpe relax... photoshop ada...ngeh ngeh ngeh

3 comments:

Hunny said...

Besar dah dia..

Hunny said...

Besar dah dia..

Unknown said...

hahha ya ...time flew fast... :{